Halduri teenus
Halduri teenus
- Personaalne haldur
- maja koosolekute organiseerimine ja läbiviimine – maja korraliste üldkoosolekute orgniseerimine kord aastas. Haldur või juhatus koostab päevakorra, mille järgi juhindutakse üldkoosoleku läbiviimisel;
- võlgnikega suhtlemine – maksemeeldetuletuskirjade saatmine, võlgnikega suhtlemine telefoni teel, võlgade sissenõudmine kohtu kiirmemetluses või kohtu kaudu, erinevate sanktsioonide kehtestamine kooskõlas KÜ kodukorra või põhikirjaga. Korto keskkonnas võlgnike jälgimine.
- vajalike remont- ja ehitustööde organiseerimine ja järelvalve – hinnapakkumiste võtmine erinevatelt ettevõtetelt, sobiva ettevõtte välja valimine;
- objekti hooldustabelite koostamine ja nendest juhindumine – erinevate tehnosüsteemidele hooldusgraafikute koostamine ja graafikutest juhindumine;
- teenuste ja asjade ostmiseks pakkumiste korraldamine- erinevatelt ettevõtetelt pakkumiste võtmine, valides kõige parema hinna ja kvaliteedi suhtega teenuseid/tooteid;
- kogu hoonega seotud asjaajamine-suhtlemine juhatuse liikmetega ja korteriomanikega (vajadusel nõustamine huvipakkuvates küsimustes), kindlustusseltsidega ja muude ettevõtete ja riiklike institutsioonidega;
- remondi ja renoveerimistööde kava koostamine ja sellest juhindumine – haldur koostab remondi- ja renoveerimistööde kava hoone tarinditele, tehnosüsteemidele ja muudele hoone juurde kuuluvatele osadele esmatähtsuse järjekorras;
- Kinnistu ja sellel paiknevate ehitiste tehniline ülevaatus koos remondi ettepanekutegaja vajadusel järelvalvega
- Elamu hooldus- ja remondikava koostamine, elluviimine ja järelvalve
- Hooldustööde dokumenteerimine
- Heakorratööde korraldamine ja järelevalve
- Kulude jälgimine aastate lõikes ja kulude võrdlemine (küttekulud, veekulu, elektrikulu, muud maja hooldamisega soetud kulud)
- Elamu üldmõõtjate näitude võtmine ja edastamine, analüüs tuvastamaks veemõõtesüsteemis veeavariisid ja mõne majaelaniku rikkis kulumõõdikuid
- Korrashoiuobjekti äriplaani/majanduskava ja sisekorraeeskirjade koostaminejuhatuse soovil;
- Suhtlemine ehitaja allhankijatega ja garantiiprobleemide lahendamine
- Kõigi kinnistu füüsiliseks säilitamiseks kavandatud plaanide, omanike ning kasutajate vajaduste ning soovide fikseerimine
- Lisateenuste ja hangete korraldamine, optimaalsete pakkujate soovitamine, lepingute ettevalmistamine (sõlmimine)arvestades ühistu reegleid,kodukorda ja põhikirja. Volituste limiitide kooskõlastamine ja nõusolekute fikseerimine fikseerimine kahepoolselt.
- Omanike/üürnike teavitamine otsustest, tähtaegades, teostatavatest töödest
- Juhatuse otsusel korteriühistute ühishangete korraldamine(elekter,gaas,küte)